1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 774427

Sv: Ett brev till Peter den store
Laken: Hur var det själv ifjol då? Vissa glömmer fort...

Ok att en annan kanske inte är nådig när det gäller gnället, men jag är iaf konsekvent och jag tycker definitivt att det är befogat. Det är inte direkt så att jag letar fel hos den mannen utan det är bara det att de är så uppenbara. Jag har sett vad Svedberg har för kunnande (eller haft...), men det var längesen och så länge han inte hittar tillbaka ens en smula till det så kommer jag inte att se mellan fingrarna när det gäller min kritik gentemot honom.... Det är skillnad att vara dålig och göra dåligt ifrån sig.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.