1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 774468

Sv: Ett brev till Peter den store
Moverare: Det tror jag inte alls att det var. Hans presentation och bild finns på länken nedan. Tveksamt om den stämmer, iofs. Fast om jag inte minns helt fel så var nog den som döljde sig bakom den signaturen betydligt yngre än i alla lägen Mike66 och DJ Hemp, och förmodligen även yngre än ernie med. Detta grundar jag på de diskussioner som fördes, ofta väldigt heta sådana om bl.a Metallica och annat icke hockeyrelaterat. Jag gissar att varken Mike eller ernie har så värst bra koll på de gamla trashmetallisterna.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.