1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 774683

Sv: Ett brev till Peter den store
Sifredi: Vad jag minns så tackade dom sedvanligt; för jag stod och hojtade "Vi älskar Timrå" och väntade på att raden av Timråspelare med Jonte i fronten skulle glida fram och och tacka oss. Och Jonte gjorde som vanligt: strök handen mot isen efter tackrundan. Jag undrar om han vill bli av med motståndarnas handslagssvett när han gör så...?!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.