Tycho: Pettinen och Boumedienne är förmodligen som Frella skriver alldeles för dyra. Att ta hit nån på ett artistkontrakt är ett alternativ då man får ner kostnaderna eller då alt. jobba på en sån som Välivaara.
Det är synd att utvecklingen har blivit som den har blivit, men det är ju knappast en överraskning att vi skulle få problem med skador just på backsidan. Jag och många med mig tyckte redan innan säsongen att det såg aningen tunt och skadebenäget ut och därför grämer iaf jag mig fortfarande över att man inte knöt upp Fransson när man hade chansen.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Det är synd att utvecklingen har blivit som den har blivit, men det är ju knappast en överraskning att vi skulle få problem med skador just på backsidan. Jag och många med mig tyckte redan innan säsongen att det såg aningen tunt och skadebenäget ut och därför grämer iaf jag mig fortfarande över att man inte knöt upp Fransson när man hade chansen.