1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 774839

Sv: Ett brev till Peter den store
Smokey: Jag må avsky karln som pesten! Men sådana där ligistfasoner är då mig vida främmande. Nu talar vi om en gigantisk skandal. Herregud ishallen skulle tvingas stänga igen på obestämd tid efter en sådan där grotesk handling.

Nej lugnt och fredligt skall vara, det får stanna vid det verbala häcklandet och att cyniskt och systematiskt ringa in honom och stämpla honom forever, liksom.

Om det inte hjälper får jag väl ta fram brandsprutan och ställa mig otäckt hotfullt i spelargången och fucka åt den jäveln ;)

Passa dig Andersson - annars blir du blöt!

Hahahaha....;)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.