1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 774873

Sv: Ett brev till Peter den store
Talangscouten: Vem var inte nära att få ett psykisk sammanbrott när isen sprack i Leksand?

Minns med skräck den hånflinande "Mengelekopian" som som plågade oss TIK-supportrar med fiolgnissel från en inglasad läktare i 700 timmar.

Denna satans kväll/natt hade någon vänt högtalarna bara mot oss tillresta TIK-supportrar... Och på den illa tilltygade isen, sprang en dalaskåning i svart kostym och lekte med en röd kolsyresläckare.
Brrr.

Det finns fortfarande dalmasar som tror att hela prylen var en blandning av plågsamma supporterförsök och strandade löneförhandlingar med "spoljansson".

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.