FM: Ungefär som det gjorde för Tre Kronon och Co på Sovjets tid kanske?
Näe men visst kan det vara lite väl hårt ibland från vissa håll medans vissa andra knappt vet ut och in ens hur de vill ha det. Jag kan tycka att man matchar vissa på tok för hårt med tanke på att man faktiskt har 6 backar att tillgå, men kris? Knappast...även om Svebba inte tillhör topparna.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Näe men visst kan det vara lite väl hårt ibland från vissa håll medans vissa andra knappt vet ut och in ens hur de vill ha det. Jag kan tycka att man matchar vissa på tok för hårt med tanke på att man faktiskt har 6 backar att tillgå, men kris? Knappast...även om Svebba inte tillhör topparna.