Laken: Visst vore det bra,men med tanke på hur läget är för oss,så varför ska man panikvärva spelare när det inte behövs....Sanny kommer snart och Kalle likaså efter uppehållet.....håll ut,värva behöver man göra när det går dåligt...inte nu!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
för oss,så varför ska man panikvärva spelare
när det inte behövs....Sanny kommer snart och Kalle
likaså efter uppehållet.....håll ut,värva behöver man göra
när det går dåligt...inte nu!