actionleif: Så Percy lättade på lädret alltså för att lugna fansen i Skåneland ;)
En sak som jag funderar över lite grand dock över är varför han står uppskriven på eliteprospects.com som först klar för Malmö och samtidigt även MoDo.
Är tanken att han skall dit sedan när Mif rasat ur ES? ;-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En sak som jag funderar över lite grand dock över är varför han står uppskriven på eliteprospects.com som först klar för Malmö och samtidigt även MoDo.
Är tanken att han skall dit sedan när Mif rasat ur ES? ;-)