Jag har hört mycket ont om Johan Svedberg på läktarna, men han är faktiskt 3:e bästa back i +/- statistiken efter Strålman(+7) och Kokko(+6) med sina +5. Visst, håller med om att ibland ser det inget vidare ut, men det är ju verkligen positivt om han ligger så bra till trots att vissa inte vill se honom på isen.
Han har gott om kapacitet glöm inte att han var en rookiekandidat...
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag har hört mycket ont om Johan Svedberg på läktarna, men han är faktiskt 3:e bästa back i +/- statistiken efter Strålman(+7) och Kokko(+6) med sina +5. Visst, håller med om att ibland ser det inget vidare ut, men det är ju verkligen positivt om han ligger så bra till trots att vissa inte vill se honom på isen.
Han har gott om kapacitet glöm inte att han var en rookiekandidat...
Go Svedda!