mok: Sen har juh inte skadan under försäsongen hjälpt till... Jag tror han hade blivit en tillgång i Timrå, för just nu är det svårt att misslyckas i Timrå. Om man inte heter Svedberg förståss... för det får man inte heta just nu... :/
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag tror han hade blivit en tillgång i Timrå, för just nu är det svårt att misslyckas i Timrå. Om man inte heter Svedberg förståss... för det får man inte heta just nu... :/