Jimmy: Vi från Njurunda klanen måste beklaga att vi inte åkte - men vi tänkte att ni kunde få träna själva på "klackandet" så ni kommer upp i vår klass så småningom.
Däremot måste vi gratulera er till att "världens minsta klack" hördes så bra. Vi lyssnade på Bodens webbradio och ni dominerade totalt, hörde alla ramsor plus " andra sidan är ni klara!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Däremot måste vi gratulera er till att "världens minsta klack" hördes så bra. Vi lyssnade på Bodens webbradio och ni dominerade totalt, hörde alla ramsor plus " andra sidan är ni klara!!