Ja, men tror du att han har fått en riktig sommarträning? En sådan behövs för att han ska orka en hel säsong. Han skulle må bra av att stanna hemma och vila samt träna ordentligt. Han är säkert inte på långa vägar ikapp de andra när det gäller grundträning. Visst, det är skoj att vara med i landslaget, men personligen tror jag att det är bra att han får träna istället. Han kommer ändå vara med framåt vårkanten när det vankas VM om han är helt fräsch i kroppen.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Ja, men tror du att han har fått en riktig sommarträning? En sådan behövs för att han ska orka en hel säsong. Han skulle må bra av att stanna hemma och vila samt träna ordentligt. Han är säkert inte på långa vägar ikapp de andra när det gäller grundträning. Visst, det är skoj att vara med i landslaget, men personligen tror jag att det är bra att han får träna istället. Han kommer ändå vara med framåt vårkanten när det vankas VM om han är helt fräsch i kroppen.