Ja han får väl göra som han vill, han känner nog sin egen kropp bäst. Men det känns som att han har mattats rejält på slutet efter hans kanoninledning på serien. På ett sätt ganska normalt, svårt att hålla den standarden hela serien. Dock så förväntar vi oss mycket från Jonte eftersom att han är en klasspelare, vilket han visade i början av serien. Jag personligen tror inte han är fulltränad.
Jag vänder på frågan: Tror du att han har samma grundträning som de andra spelarna som körde igång med träningen i början av maj?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Ja han får väl göra som han vill, han känner nog sin egen kropp bäst. Men det känns som att han har mattats rejält på slutet efter hans kanoninledning på serien. På ett sätt ganska normalt, svårt att hålla den standarden hela serien. Dock så förväntar vi oss mycket från Jonte eftersom att han är en klasspelare, vilket han visade i början av serien. Jag personligen tror inte han är fulltränad.
Jag vänder på frågan: Tror du att han har samma grundträning som de andra spelarna som körde igång med träningen i början av maj?