1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 782480

Sv: Positiva tråden
Dream Team: Tycker du har vettiga åsikter!

Sen är kärnan i det hela att det blöder från Oscar annars hade det inte blivit någon reaktion. Ett knytnävsslag med handsken på kan man hitta i varje ES-omgång. Jag förespråkar hockeyn precis som den var på den goda tiden. Gärna ett och annat slagsmål ibland men ta bort slashingar, fasthållningar och annan skit.

Tycker t ex att Peter Nordström i FBK som är en av de fulaste i serien bör får betydligt mer kritik än vad han får. Han slåss aldrig men han vevar med sin klubba på armar och knäveck ofta under matcherna. Sen vet vi allt som han har gjort i sin karriär. Det är väl ändå betydligt värre än det Lance gjorde?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.