Skulle vara tacksam om vi kunde visa att vår GB tillhör de bästa i landet. Kan vi inte ikväll bara glädjas åt vårat lag och ge fan i att håna motståndare.
Jag har aldrig haft något till övers Allmänna Idrottsklubben från Solna men jag tycker ännu sämre om att sparka på någon som ligger.
Håll med om att den egna glädjen är fullt tillräcklig, ikväll behövs ingen skadeglädje.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Skulle vara tacksam om vi kunde visa att vår GB tillhör de bästa i landet. Kan vi inte ikväll bara glädjas åt vårat lag och ge fan i att håna motståndare.
Jag har aldrig haft något till övers Allmänna Idrottsklubben från Solna men jag tycker ännu sämre om att sparka på någon som ligger.
Håll med om att den egna glädjen är fullt tillräcklig, ikväll behövs ingen skadeglädje.
Timrå HAR rockat tillbaka till elitserien!