Angående bristen på forwards tycker jag det är dags att ge junisarna chansen nu. Österholm och Johansson kan säkert lira tillräckligt bra i ett par veckor och samtidigt så får de ovärderlig rutin från ES.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Angående bristen på forwards tycker jag det är dags att ge junisarna chansen nu. Österholm och Johansson kan säkert lira tillräckligt bra i ett par veckor och samtidigt så får de ovärderlig rutin från ES.