Johan J: Skrev en kommentar i banjoboken angående Boumedienne. Han var riktigt, riktigt sugig förra säsongen. SSK-fansen öste galla över honom, och efter vad jag kan bedöma på de matcher jag såg var det befogat. Helt livsfarlig defensivt. Möjligt att han hade en dålig säsong, men i s f håller hans lägstanivå inte ens en halvskadad C-J-klass.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Helt livsfarlig defensivt.
Möjligt att han hade en dålig säsong, men i s f håller hans lägstanivå inte ens en halvskadad C-J-klass.