Bragd-Birger: BomBom är en offensiv landslagsbak likt Linter visst är han inte glänsande i deffensiven men hans offensiva kvalité är inte att sticka under stolen med den är riktigt bra, sedan är han hästlängder före C-J BomBom är en svensk Litner.
Har ett mycket bra skott.
Ja men SSK va ju sämre än Timrå förra året och glänste någon i Timrå förra året Nej, klart att en offensivstjärnback syns i ett lag som hela tiden ligger och försvarar sig i anfallszonen, som SSK gjorde hela förra säsongen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Har ett mycket bra skott.
Ja men SSK va ju sämre än Timrå förra året och glänste någon i Timrå förra året Nej, klart att en offensivstjärnback syns i ett lag som hela tiden ligger och försvarar sig i anfallszonen, som SSK gjorde hela förra säsongen.