mike66:Äntligen mike har du insett att det är klart. Du ska veta att du alltid är välkommen till kärringryggen igen om du har vägarna förbi så ska jag bjuda dig på några "VÄSTERNORRLANDSGULD"........! Grattis Timrå SKÅL.......!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Du ska veta att du alltid är välkommen till kärringryggen igen om du har vägarna förbi så ska jag bjuda dig på några "VÄSTERNORRLANDSGULD"........!
Grattis Timrå SKÅL.......!