1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 785328

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Ambroo: Helt rätt av dej.Kolla bara på de nya arenorna inför denna säsong,mitt kära Brynäs har ju ökat snittet med drygt 2000 sen förra säsongen.Vi ligger nu 6982 mot förra säsongens 4790.Det är bara att tacka den nya arenan,Lördagsmatcher o Nicklas Bäckström för det.O MoDo har väl ökat sitt snitt ännu mer tror jag.Så de nya arenorna är en succé so far.Vi får väl se hur det ser ut nästa säsong om det håller i sej,eller om det bara är ett nyhetens behag sas.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.