1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 786122

Färjestad - Timrå IK 2006-11-16
Som vanligt drabbas vi av snabba spelarförluster,men..
Vi har ett ruskigt bra försvar och en j-a fart under rören
som han säger Jonte.....
Vi tar med oss farten,äckligt diciplinerat försvarsspel,modet,
självförtroendet,kämpandet och glädjen till Karlstad idag...
Så leder det oss till framgång igen....trust me!
Skulle gärna se Nyllet med Hahl o Jonte idag?
Skulle bli en kanon första line!!!
Nä,upp med hakorna,sluta deppa över skador...
Blod,svett,kämpa o tårar....så vinner lagmaskinen Timrå IK
ikväll!!
KÄMPA TIMRÅ IK KÄMPA!!!!

Älska Timrå IK i med o motgång o i vått och torrt ALLTID!!!

Lall On Lall On..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer