Frella: Ja Machulda hade sin topp för 5-6 år sedan...men antar el. hoppas iallafall att han inte var dyr utan mer ses som ett rutinerat komplement till de unga riviga spelare vi har..
Men 35 år...denne Hjalmar Ochulda......hade hellre sett nån med utvecklingsmöjlighet men det blir nog bara den här säsongen iallafall!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Men 35 år...denne Hjalmar Ochulda......hade hellre sett nån med utvecklingsmöjlighet men det blir nog bara den här säsongen iallafall!