El Maco: Tänk 'samt sig själv' också, så har du helt rätt. Men vad gör det, kommer bära min urindoft med glädje när Machan drämmer in ett hattrick mot Schellet.
Slappna av lite nu folks, i övrigt. Det är onekligen akut brist på spelare, någon skada till så är det fan walk-over läge. Machan är förmodligen inte jättedyr, men kommer förmodligen göra mer poäng än de flesta intressanta/tillgängliga spelarna i allsvenskan. Förmodligen. Låt oss se vad han kan bidra med i några matcher.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Slappna av lite nu folks, i övrigt. Det är onekligen akut brist på spelare, någon skada till så är det fan walk-over läge. Machan är förmodligen inte jättedyr, men kommer förmodligen göra mer poäng än de flesta intressanta/tillgängliga spelarna i allsvenskan. Förmodligen. Låt oss se vad han kan bidra med i några matcher.