1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 787139

Sv: Agera Nubben?
jag är ingen som bombar Hs med inlägg, men är ute och läser varje dag! Har ett stort intresse av ishockey och älskar timrå. Vad jag får läsa är att nubben har fått hjärnsläpp och han borde avgå, att Machulda är skit!! Va fan är ert hjärta för Timrå? Låt han visa vad han går för innan ni spikar upp han på väggen och spottar på honom..... Om jag inte mins fel ang Nylander så var flera skeptiska till honom, se vad han har tillfört Timrå!!
Nä har ni så stora problem att ni dömmer mäniskor innan dom fått visa upp sig gå till en teraput och prata då...
Glöm inte att Nubben har gjort ett J...la bra jobb i å´r, ni borde be honom om ursäkt!!
Skär till er!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer