diffe: För det första måste man skilja på sak och person. Jag har inte läst många (inte nåt tror jag) inlägg det senaste dygnet som sågat Nubben som person och vad han gör/har gjort för TIK i största allmänhet. Han är guld värd, ja snudd på ovärderlig, det är nog de flesta härinne överens om! Trots det måste man kunna uttrycka förvåning, besvikelse, misstro etc när han nån gång (och det händer faktiskt då och då) tar märkliga beslut. Vilket bl.a. jag anser att han gjort i det här fallet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ser fram emot att bli överbevisad!