1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 788222

Sv: Det är huvudsaken att vi går till slutspel
Sen har jag sakt det förr och säger det igen.
In med en J20 line i fjärde.
Då kan vi spela med en riktigt fjärde line för första gången.

Men Kenta är helt klart för feg för att våga detta.
Dom måste få misslyckas lite också. Han kommer köra slut på laget om han ska envisas med att köra på 3 lines.
Det är ju ingen mening att Österholm tex är med i truppen om han ändå aldrig kommer få spela.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.