65selander: Om du för en endaste gång skulle ta och försöka visa hur man är opartisk. Då skulle du utan tvekan påstå att du o "Virus" håller på samma lag. Du skulle också, helt opartiskt, kunna konstatera att Timrå IK f.n. leder ES, d.v.s. dom är tillfälligt bäst. Utan någon som hellst tvekan bäst, trots att det dräller av andra lag, bl.a. Brynäs, som vill ha samma status. Men f.n. klarar dessa inte av att ens vara i närheten av serieledarna. Nu en simpel, ödmjuk förfrågan i skuggan av serieledarleendet. "Kommer du till baren för en kall öl på måndag?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Nu en simpel, ödmjuk förfrågan i skuggan av serieledarleendet. "Kommer du till baren för en kall öl på måndag?