1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 793047

Sv: Skadeskjutna röda örnar vs vingklippta röda hökar
Laken: Men, va f...n! Leder vi serien eller ligger vi på kvalplats?
Var lite förstående för hur spelarna mår också! De är slitna efter halva serien med pågående skadeläge. Vi kan för i h-vete inte bli som Wolfpack och bua ut våra hjältar trots att de leder serien!!!!!!!
Ja, vi har en av Sveriges bästa klackar men det innebär inte att vi kan bära oss åt hur som helst mot spelarna!

Att du sedan väljer att inte jubla åt Hedström vid nästa Line-up tycker jag känns som att du inte kommit ur sandlådan ännu!

Ja,ja du gillar kanske inte mig heller efter detta inlägg men detta är som jag känner!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...