1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614881 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 793275

Sv: Skadeskjutna röda örnar vs vingklippta röda hökar
Janken: Jag förstår din illska. Men du måste tänka såhär: Tydligen var det ändå en massa (ovanligt många iaf) som buade åt spelarna för att dom inte spelade på världsklassnivå i första perioden - även om det fanns många som Du som höll igång och hejade på laget.

Nu till poängen: Eftersom både du och de andra TIKARNA som sjöng och höll igång står på samma läktare - som de andra så kallade fansen som var besviken på att laget inte spelade bättre i första perioden.

Sluta säg att laget pissade på dig.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer