Bragd-Birger: Största felet ligger nog i att Asplund skulle behöva mediatränas. Kan inte Jonte ställa upp ? ( c : Proportionerna har ju blivet enorma tack vare hans utspel i AB.
Han har ju i princip svartmålat sammtliga supporters. Han har med sitt uttalande orsakat att "Världens bästa Supporters" framstår som vilken banjolasse som hellst.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Proportionerna har ju blivet enorma tack vare hans utspel i AB.
Han har ju i princip svartmålat sammtliga supporters.
Han har med sitt uttalande orsakat att "Världens bästa Supporters" framstår som vilken banjolasse som hellst.