mikenomad & Per HApps: Är glad över att det i alla fall finns två stycken som ni som har tillräckligt innanför pannbenet för att förstå situationen som hände igår. Höll på å få spel i förmiddags när man läste den här tråden, men nu känns det genast bättre!
Nu är det nya tag på lördag - för publiken vill säga. Jag tror och hoppas på ett enormt tryck på ståplats då - från start till slut!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Nu är det nya tag på lördag - för publiken vill säga. Jag tror och hoppas på ett enormt tryck på ståplats då - från start till slut!