1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 793848

Sv: Micke Andersson på väg bort?
Ambroo:

Tack detsamma! :)

Måste erkänna att ibland är det lite svårt att uttrycka min humor eller ironi eftersom jag är rätt förtjust i smilyes som visar vad jag egentligen menar (mer om det kan man läsa om i min profil), men eftersom HS inte supportar smileys, så kan det ibland bli svårt att förstå vad jag menar..

Skulle vara mycket trivsamt om MSN-standard på smileys skulle byggas in, kanske detta vore ett förslag för 'Teknisk Infoä boken...

:-P

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.