1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 795190

Sv: Klara för slutspel snart!
Bosco86: typiskt svenskt hockeytänkande att alla ska vara gnuggare och grymma i defensiven osv. Är man grym på sätta chanser mm så räcker väl det, fram för mer rollspelare - och framförallt fler "snipers" i svensk hockey! lag med bara massa gnuggare brukar fixa synbart bra spel och sätta typ 1 av 20 målchanser.
Som det är nu verkar spelare som "gör ett bra jobb i boxplay" få mer cred än en spelare som "sätter chanserna".

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.