1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 795232

Sv: Klara för slutspel snart!
RocknRolf2: Du menar typ som ÄLSKADE TIMRÅ IK kan göra, vinna skotten med typ 44 - 10 och ändå förlora matchen med 5 - 2???? Ja, jag har alltid tänkt på det där med för lite "snipers" jag med... Jag tänker ofta så här när jag bläddrar på Text-TV efter matcherna... 4 - 2, skott 23 - 32, 1 - 3, skott 23 - 14... säkerligen rättvist hmmm... Jag nog fasen behöver vi "snipers" i svensk hockey.... å dom största krypskyttarna till ÄLSKADE TIMRÅ IK, naturligtvis.......;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.