1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 795548

Sv: Älska Timrå alltid alltid
Hur Timrå skall lösa detta?
Börja med att kenta för ta ett snack med killarna jag förstår att dom är trötta. Något måste göras annars kommer spelarna som kan spela nu gå skadede sedan man kan inte spela på så lite folk som timrå gör nu.
Vad skall göras? skall vi panik värva? skall vi ta upp juniorer? vilka isf?
Jag tycker peronligen att vi skall värva en eller två forwards sedan en bra back. Men då kommer fråga finns dom två bra forwards och backen på marknaden just nu?

Men idagens match var även saik skade drabbat men vi förlorar med 6-3.
Allt känns jobbigt nu. hoppas vi kan vara i topp 4 när säsongen är slut.
för första platsen tar vi alldrig.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...