1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 795714

Sv: Älska Timrå alltid alltid
73Sjöbba: Jag håller med Frella m.fl. Hedström är KUNG, han visar känslor. Han vill så gärna vinna (mentalt) men kroppen är som ett vrak. Han har haft kass försäsongsträning men har matchats stenhårt ändå (både i TIK och tre kronor). Förlusten idag mot saik ( som han kanske har en liten gås oplockad med) känns nog jävligt tung. Detta var nog en match som han väldigt väldigt gärna ville vinna. Han är dålig förlorare och besviken som fan. Konstigare än så är det inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...