Hehe.. personangrepp verkar vara din melodi! Jobbigt läge när argumenten tar slut och man har "förlorat" en diskussion. Hoppas du mognar och inser att man kommer längre här i världen med en lite vänligare attityd.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
=)
Hehe.. personangrepp verkar vara din melodi! Jobbigt läge när argumenten tar slut och man har "förlorat" en diskussion. Hoppas du mognar och inser att man kommer längre här i världen med en lite vänligare attityd.
Hej svejs!