1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 797129

Sv: Det är huvudsaken att vi går till slutspel
Valde denna tråd till detta inlägg....

Detta står att läsa i ST i dag:"Helt klart är i alla fall att Timrå nu tappar serieledningen till antingen Färjestad eller HV 71 som möts i kväll."

Har inte Färjestad 47 poäng nu HV 50 och Timrå 51?? Isf får jag inte ihop hur färjestad ska kunna köra om oss??Inte ikväll iallafall... Dom har fel va...tidningen alltså?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.