1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 797132

Sv: Det är huvudsaken att vi går till slutspel
Ann:
Personligen skiter jag totalt i om vi förlorar serieledningen, med det dom presterar på isen borde det hänt för 7-8 omgångar sedan, Timrå kan vara tacksamma att dom andra topplagen inte rosat marknaden utan alla tar poäng av alla.
Vi borde oroa oss mer för hur ALLA lag kryper närmare, för det är just det dom gör.

Finns det något enkelt sätt att kolla ststistik och tabell om man tittar tillbaka t.ex. 10 omgångar?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.