1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 799707

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-12-09
Tubest: Vaffö då.
Är det inte borta ni tar era poäng???
Jag gillar inte Mora för att de alltid slår TIK. Men jag gillar Mora för allt annat.
Säg som du är. Du fick din trea inför uppehållet och är glad. Vi fick ingen och är tokförbannade. Sedan är det ytterliggare salt i såren med detta ständiga torsk mot er.

Kom inte med nått jävla snack om bra bortamatch... ;=)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.