1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 799853

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-12-09
ernie eagle: En sak jag skulle vilja se är att Kenta nästan beordrar spelarna att skjuta tidigare i PP..man kan knappast få se tex. löfbergs lilagänget slå 15 passningar drygt runt om i cirkel innan man avlossar ett skott som tik gjorde idag..
plus passningstempot! motståndarna hinner ju ledigt täcka upp oss när vi känns så omständiga..det känns som om detta långvariga passande är en spelide som borde vara dags att brytas..om det nu är en spelide? el. bara blir så..för inga skott ..inga returer heller o vips har 2 min gått..och det känndes helt ofarligt!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.