Helg Ernest: Vadå för papper? Lönepappret? Är man bättre än t.ex. Robert Carlsson, Per Hallin, Valeri Krykov och Mikael Lind bara därför att man tjänar 150 000 och spelar i Malmö, när man egentligen i de 11 andra lagen skulla ha tjänat kanske 60-70?
På det pappret är fan Malmö ett av Sveriges bästa lag, om inte DET bästa.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
På det pappret är fan Malmö ett av Sveriges bästa lag, om inte DET bästa.