Självklart ska spelarna tacka ja om dom är fräsha och blir uttagna.
Fattar mig inte på vissa skribenter här som bara tänker på TIK. Det är en ära att representera vårt land. Skaderisk finns, javisst. Men det är smällar man får ta.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Självklart ska spelarna tacka ja om dom är fräsha och blir uttagna.
Fattar mig inte på vissa skribenter här som bara tänker på TIK.
Det är en ära att representera vårt land.
Skaderisk finns, javisst. Men det är smällar man får ta.