Lövva: Men det är ju en viss skillnad..... Skulle svenska fotbollslandslaget lira pajasturneringar som hockey gör skulle nog även Ljungberg o Zlatan tacka nej till spel...
Tycker dessa turneringar är ett stort slöseri med tid o kraft för spelarna som bara blir slutkörda då dom kommer hem till klubblaget efteråt. Är det 1 eller max 2 spelare från dessa turneringar som är med då det gäller på riktigt i ett VM eller OS?... snacka om onödiga matcher, vad får tex BÅG ut av dessa turneringar då inga av spelarna förutom Jönsson lirar i ett VM?.... bara ett stort "såhär skulle jag kunna göra sen men mina riktiga spelare i VM"
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Tycker dessa turneringar är ett stort slöseri med tid o kraft för spelarna som bara blir slutkörda då dom kommer hem till klubblaget efteråt.
Är det 1 eller max 2 spelare från dessa turneringar som är med då det gäller på riktigt i ett VM eller OS?... snacka om onödiga matcher, vad får tex BÅG ut av dessa turneringar då inga av spelarna förutom Jönsson lirar i ett VM?.... bara ett stort "såhär skulle jag kunna göra sen men mina riktiga spelare i VM"