Ja, varför ska man ta risken av att försöka utvecklas över huvud taget? Som att lira med bättre kompisar och motståndare i en landslagsturenering?
Det finns ju faktiskt risk att man skadas redan tidigt vid träning eller matcher i utvecklingsprocessen, till exempel att man skadas allvarligt genom att man tar risker i i pojk- och juniorålder.
Nej, allra säkrast att bevisa att man är bäst är ju genom att glänsa i skridskosolan i sexårsåldern och sedan tvärt lägga av.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Ja, varför ska man ta risken av att försöka utvecklas över huvud taget? Som att lira med bättre kompisar och motståndare i en landslagsturenering?
Det finns ju faktiskt risk att man skadas redan tidigt vid träning eller matcher i utvecklingsprocessen, till exempel att man skadas allvarligt genom att man tar risker i i pojk- och juniorålder.
Nej, allra säkrast att bevisa att man är bäst är ju genom att glänsa i skridskosolan i sexårsåldern och sedan tvärt lägga av.