Foppa i högklackat tror jag vi behåller, den verkar ju fortfarande bita bra! ;-) Däremot kommer nog jag fortsättningsvis ha lättare att acceptera skador som förklaring till andra lags ev. underpresterande och inte bara se det som bortförklaringar. Vår sits i år är osannolik på den här fronten, närmast löjeväckande. Nå´nstans kan jag inte låta bli att undra om nåt gått fel, om laget inte var tillräckligt förberedda att tillhöra toppskiktet, har tränat fel eller nåt. Fast typen av skador antyder inte det...
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Foppa i högklackat tror jag vi behåller, den verkar ju fortfarande bita bra! ;-) Däremot kommer nog jag fortsättningsvis ha lättare att acceptera skador som förklaring till andra lags ev. underpresterande och inte bara se det som bortförklaringar. Vår sits i år är osannolik på den här fronten, närmast löjeväckande. Nå´nstans kan jag inte låta bli att undra om nåt gått fel, om laget inte var tillräckligt förberedda att tillhöra toppskiktet, har tränat fel eller nåt. Fast typen av skador antyder inte det...
Tack för din medkänsla! :-)