htikare: Nu skiter jag i det i här. För nu vet jag vart spelarna har sin lojalitet iaf. Och då orkar inte heller jag mobilisera kraft till att följa Timrås matcher.
Tar man ingen som helst hänsyn till supportrarnas emotionella känslor så får det vara.
Ge mig 100.000kr/mån så kan vi ta upp saken till diskussion igen.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Tar man ingen som helst hänsyn till supportrarnas emotionella känslor så får det vara.
Ge mig 100.000kr/mån så kan vi ta upp saken till diskussion igen.