andyo: Det är kanske mig det är fel på? Det är nog så det är. Jag har blivit för kräsen med åren.
Men jag utgår bara från mig själv...
Jag kanske använder fel ordval? Så är det nog. Det Timråkratiska genomsyrar det mesta nuförtiden. Man blir bannad för att man gnäller. Jag och Kenneth Westberg bör nog slå våra kolka huvuden ihop.
Glorifierad i många år men sedan uthängd och spottad på.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Men jag utgår bara från mig själv...
Jag kanske använder fel ordval? Så är det nog. Det Timråkratiska genomsyrar det mesta nuförtiden. Man blir bannad för att man gnäller. Jag och Kenneth Westberg bör nog slå våra kolka huvuden ihop.
Glorifierad i många år men sedan uthängd och spottad på.
HEJA VÄXJÖ!