1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 804512

Sv: Snacka om upphämtning!
RocknRolf2: Såg vi vändningen nu?...Warg nere för räkning, då tänkte man. Nej inte nu igen....Sen reser han sig och hela Timrå gör en kanoninsats efter alla snedträffar i första. Sanny leverar både pärlor från klubban och tacklingar in i sargen, Styf ser spelglad ut. Reign regerar och sen Warg....Wilken kille!!! Han personifierar hela iden som Timrå ska spela efter, hjärta, speed och ödmjukhet!
Många som kämpar, man ser trötthet men jag tror detta är vändningen!


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.